• Wpisów:56
  • Średnio co: 30 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 20:13
  • Licznik odwiedzin:3 636 / 1754 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
No, więc żegnam się z Wami, z pingerem ;/ Zakładam blog gdzie indziej, poszerzam swoje horyzonty na ląd, gdzie będę miała większe pole do popisu. To jest mój przed ostatni wpis .. ostatni będzie z linkiem do nowego bloga (ok.tydzień) i z prośbą, o dalsze czytanie moich wpisów, ale gdzie indziej, o komentarze i o obserwacje i polecanie bloga ;] Pinger, to była przygoda, a teraz chcę czegoś poważnego. Wpisy będą trochę inne: moda, uroda, życie(głownie) już żadnych tam bzdur i farmazonów. to tyle papa ;*

`Wydawało mi się, że rzucasz słowa na wiatr, dopóki nie powiedziałeś, że dzielić się mną możesz z kumplami, ale kochać mam tylko Ciebie.
Weronika : )
  • awatar Jak każdy, mam marzenia ♥ .: Z chęcią zajrze na Twojego drugiego bloga, gdy już go założysz. :) ja też rozważam cały czas odejście stąd, bo wkurzają mnie te ciągłe problemy, np. z dodaniem wpisu, bądź poprostu z zalogowaniem się. Ale jeszcze nie mam pojęcia co zrobię, bo spodobała mi się ta strona, i trochę szkoda mi tego wszystkiego usuwać.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
No to chciałam się z Wami pożegnać ;)) Zakładam bloga gdzie indziej, tam gdzie będę miała więcej możliwości, większe pole manewru. Jak już tylko będzię gotowy to prześle Wam linka. Mam nadzieje, ze dalej będziecie czytać moje wpisy, tylko już gdzie indziej. Pinger to była przygoda, a teraz poszerzam swoje horyzonty, bo już jestem taka, ze nie mogę usiedzieć w miejscu. Trochę zmienię taktykę pisania, ale nadal będę to cała ja ;)) To jest mój przed ostatni wpis,ostatni to (za ok. tydzień) będzie link z prośbą o czytanie, komentowanie, obserwowanie, polecanie ;)) papa ;** będę za Wami tęsknić ;/ ale cóż nie usiedzę w miejscu, taki mój urok ... nowe życie, nowy blog ;]

`Wydawało mi się, że rzucasz słowa na wiatr, dopóki nie powiedziałeś, że dzielić się mną możesz z kumplami, ale kochać mam tylko Ciebie.
Weronika : )
 

 
Więc tak jak obiecywałam dodaję poświąteczny wpis z moimi wyrobami ;D Miały być jeszcze stroiki, ale jakość zdjęć nie była zadawalająca, a ja na punkcie fotografii mam bakcyla ;] Święta, jak święta ... Szkoda tylko, że było zimno ;// i że w lany poniedziałek nie zostałam oblana nawet kroplą wody -,- Z racji tego, że napadało dużooo śniegu, to razem z rodzicami zbudowaliśmy króliczka ; )) Wszystkie, no prawie wszytskie 'wyroby świąteczne' możecie zobaczyć w zdj. poniżej.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Sorry, że nie robię wpisów, ale szczerze to nie mam siły ... Nie wiem co pisać, a żeby Was nie nudzić to wolę wgl tego nie robić. Święta za pasem, tylko szkoda, że pogoda przypomina te drugie. Będę chciała zrobić jakieś ciasteczka, ozdoby, to wtedy pojawi się jakiś tematyczny wpis(sensowny xD).

`otaczają nas osoby, które ciągle mięszają i rozpowiadają głupoty. jedyne lekarstwo - odciąć się od nich, ale czy pomoże, wątpliwe ...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
dzisiejszy dzień ogólnie się dobrze zapowiadał, tylko ktoś zapsuł mi humor i kończy się w złym nastoroju -,- kochani, kompletnie nie mam pomysłów na wpisy. ten śnieg co leży za okanem w niczym nie pomaga ... o czym chcielibyście poczytać ? nwm, jakiś tag czy coś w tym stylu, czy może coś o ubraniach, kosmetykach, czy może o moich zajęciach ? odpowiadajcie w komentarzach, bo ja jestem zielona .. ;D
`wpadłam na tę piosenkę na YT i oglądając ten teledysk jakoś się zmieszałam i tak dziwnie poczułam nwm dalczego i oglądam go już kolejny raz i to samo ...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
tak jak w temacie nie ogarniam nic, ani nikogo ...może tak jest bo powinnam się zmienić, moje luźnie nastawienie do życia powinno zniknąć i te głupie żarty, kótóre ciągle mnie się trzymają ...
'Uleczy cię czas, ta wszys­tkożer­na świ­nia, i sta­niesz się ka­leką. Al­bo­wiem ulecze­nie, o którym dzi­siaj marzysz, będzie twoim kalectwem. '
 

 
Na początku to bardzo Was przepraszam, że tak długo nie było wpisu ;* Nie miałam głowy do pingera ... Bo znowu odezwało się to głupie 'ja' i znów chciałam zbawić cały swiat, co do jednego człowieka to sie już poddaje- kompletnie nwm co robić, jak przetłumaczyć mu do rozsądku, ale to już chyba za poźno ... Natomiast mam jeszcze kogoś, kto również potrzebuje mojej pomocy, a ja nie mogę tego zrobić bez kontaktu z tą osobą, z którą właśnie go straciłam, mam nadzieje, że szybko go odzyskam. Nwm dlaczego, ale lubię pomagać ludziom, uwielbiam rozwiązywać nierozwiązywalne. Kocham do nich 'przemawiać', czasami to mają mnie pewnie dość ... ;D No i co by tu dalej pisać, jest masakrycznie -,-
`właśnie założyłam aska, fajnie by było, jakbyście mnie popytali ;))
http://ask.fm/MrsLipstick
 

 
Postanowiłam dodawać na bloga także opowiadania, które bd sie ujawniać, jak jakiś pomysł zajrzy do mojej głowy ;]]


Filip i Łucja znali się już od dawna. Gdy nagle dziewczyna po tylu latach poczuła coś do niego, coś więcje niż przyjaźń i zauroczenie. Łucja zrozumiała, że go kocha, ale nie może mu tego powiedzieć, bo sama nie wie kim jest dla Filipa. Jego życie miłosne było tak bujne, że dziewczyna nie wiedziała co ma sobie myśleć. Jeszcze na dodatek miała na głowie tyle problemów, a ciągle dochodził nowy. Przepłakiwała całe noce, a on niczego nieświadomy nie mógł jej pomóc, wesprzeć jej. Ona sama nie chciała mu się zwierzać, bo nie wiedziała, nie znała jego intencji w stosunku co do niej. Tyle razy była świadkiem niemal już prawie jego związku z co rusz nową dziewczyną. A na nią nie miał ochoty nawet spojrzeć. Dziewczyna stwierdziła że nie ma sensu dalej żyć, napisała list, który wrzuciła mu do skrzynki: Filip, kochanie. Ja kocham Cie od dawna, ale bałam Ci się to wyznać. Nie mogłam patrzeć, na Twoje 'bujne' życie miłosne iii ... na dodatek te problemy. Mam nadzieje,że chociaz tam po drugiej stronie będzie mi lepiej. Nic nie będzie boleć. Kończe ze sobą i ze swoim życiem. Może tam będzie tak jak w Narni, wielka szafa, a za nią piękny świat, jeszcze nieodkryty. Mam nadzieje że chociaż ktoś zapłacze na moim pogrzebie. Ty, rodzice, którzy dawali mi w kość, ludzie którzy mnie wyśmiewali, wytykali palcami, wszyscyy. Twoja, na zawsze ... Łucja ;*
Chłopak po przeczytaniu listu poszedł na cmentarz, bo Łucja lubiała tam przesiadywać, jak miała gorsze momenty,ale juz było za poźno. Leżała niedaleko grobu swoich dziadków, z którymi miała bardzo dobry kontakt za życia, już martwa. Filip dopiero teraz zrozumiał, jak bardzo ją kocha. I niepotrzebnie szukał drugiej połówki 'za światy' jak miał swój ideał tak blisko. Zresztą nie tylko on to zrozumiał, wszyscy zrozumieli,że Łucja była świetną dziewczyną. Przyjaciele, Filip, rodzice, pewnie długo się z tego nie otrząsną. Łucja chciała żyć tak, aby jak jej zabraknie, było nudno. To był jej cel, jeden z wielu. Chciała jeszcze zrobić kariere, na którą zabrakło jej już czasu. Ale tam w niebie czekali już na nią jej dziadkowie. A w szczególności dziadek, za którym bardzo, bardzo tęskniła i nieraz płakała, a we śnie ciągle sie z nim spotykała ... Wreszcie, w tej jak mówiła Narni znalazła spokój... Odnalazła dom ... Szkoda tylko, że takim kosztem ...


To zdarzenie jest fikcyjne.Posklecałam jedynie kilka wątków z życia, nie tylko mojego. Ale ta cała historia nigdy się ie wydarzyła. To tak dla rozwiania wątpliwości.
PS. nie wiem czy wam się spodoba, nieraz chciałam pisac książkę, tylko nwm czy sie do tego nadaje. oceńcie sami. przyjme krytykę jak i słowa pochwały ;* Dobranooc ;]]
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Więc, tak jak napisałam w tytule, brak pomysłu na życie, a skąd wzięłam pomysł na ten temat. Dziwnie to zabrzmi, ale zastanawiając się nad tym,że nie mam pomysłu na wpis doszłam do tego, że ja wogóle nie mam pomysłu na życie. Niby mam tam cel, na życie w dorosłości, studia, prace. Ale teraz do 18 będę iść przez życie jak ta 'błędna owca' ;D Wiem,że pewnie większość z Was nie wie do czego zmierza w tym tygodniu,ale dla mnie jest to przerażające, że przeżyłam 14 lat swojego życia, bez jasno wytyczonych celów. Od dziś każdy dzień będzie nowym wyzwaniem, każdy miesiąc, tydzień nowym celem, bo nie wiem czy zostało mi kilka godzin, dni, miesięcy czy może lat. Starajmy się przeżyć każdy dzień jakby miał być naszym ostatnim. Wiem,że to banalnie zabrzmi, bo do tej pory też tak myślałam,ale naprawdę zajrzyjcie w głąb tej wypowiedzi, a zobaczycie,że żyjecie bez celu, bez celu na obecną chwilę. Teraz od następnego tygodnia, będę żyć inaczej. Co tydzień w niedziele, zastanowie się jak mogę pomóc sobie, komuś innemu, co mogę zrobić dobrego dla tego świata, aby została po mnie pamiątka, czyn. Żałuję tego,że mieszkam na wsi(niedaleko Krk), bo bardzo chciałabym być wolontariuszką w schronisku. Przynajmniej miałabym jakiś cel, pomoc bezbronnym, biednym zwierzętą. A tak to nic. W sumie mam taki cel już jeden,ale przecież nie będę chodzić z karteczką i napisem, którego nie zacytuje xD Wiem,że nie ogarnieciem, ale nie chce tego mówić. Od dziś planuje każdy dzień, każdy tydzień, miesiąc ,rok ... Przynajmniej będę czuć że się spełniam. Niektórym to nie potrzebne, ale ja jestem perfrkcjonalistką, pomimo tego,że nie ogarniam swojego życia. Ale już na szczęście znalazłam odpowiedź dlaczego. Szczerze to chciałabym zbawić cały świat, przez co nie mam czasu dla siebie. Ale teraz zacznę właśnie od siebie, zmienie siebie, swoje otoczenie, a dopiero poźniej zacznę ,że tak powiem zbawiać świat.
`wiem,ta wypowiedź jest trochę jak kazanie w Kościele, ale ja lubię mówić, pisać. być może dlatego tak fascynują mnie przedmioty humanistyczne: historia, j. polski ... bardzo chciałabym się kiedyś spełnić i iść na prawo, lub na coś,żeby wykładać na uczelni *,*, ale szczerze nwm czy nie wybiorę czegoś innego. w sumie to nie mój pomysł z tym innym kierunkiem,ale cóż. być może do końca życia bd żałować, że musiałam wybrać to czego nie chce. jest nawet cytat : ' wybierz pracę, która jest twoją pasją, to ani raz przez 365 dni w roku nie będziesz musieć pracować' ... Wgl to sorry za ten spam ;D
Pozdrawiam Was misiaczki papa ;*
 

 
Mam do sprzedania telefon. Sony Ericsonn xperia x8. Telefon posiada Wifi, radio, aparat(chyba wiadome), po za tym ładowarke, drugą obudowę(w innym kolorze), kabel USB, wszystkie instrukcje obsługi, orginalne opakowanie. To chyba tyle. Telefon bardzo fajny, łatwy w obsłudze, naprawdę polecam ;]] Cena do uzgodnienia,chce go sprzedać szybko, więc cena nie będzie duża. Zainteresowani niech piszą na pocztę nilka99@interia.pl , tam mogę wysłać zdjęcia telefonu i podać dodatkowe informacje. Pozdrawiam Was misiaczki ;*
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Nie ma to jak przegrzebać komuś telefon i dowiedzieć sie wszystkiego, dosłownie. No nie moge -,- Na jedno dobrze, na drugie źle. Dobrze dowiedzieć sie,że ktoś o tobie plotkuje, a z drugiej strony przykre jest to,że dopiero teraz uświadomiłam sobie swoją naiwność -,- I,że też akurat trafiłam na tego sms'a ....
 

 
no jak w temacie ten dzień był taki troszkę zwariowany. jak zawsze zresztą, ale dzisiaj dużo się uśmiałam ;D I wogóle było jakoś tak miło, jutro ostatni dzień i weekend, a poźniej mam rekolekcje iii... luźne lekcje ;D i like it.! Jutro też idę do mojego sąsiada, haha, a że jutro jest 'DZIEŃ KOBIET' i on w czymś zawinił, to w ramach rekompensaty zasugeruje mu,żeby kupił mi bukiet tulipanów ;D Jeszcze coś bym tu napisała do tego, ale nie moge, bo za dużo osób (które mnie znają) czyta ten blog xD I żeby poźniej sie nie tłumaczyć i uniknąć niezręcznych pytań nic nie napisze ;] A co tam u Was, jak leci, jak w szkole, a i wgl kiedy macie rekolekcje, a może już mieliście?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiejszy dzień był meeega fajny ;D Prawie cały dzień spędziłam na dworze.Mieliśmy w szkole 'dzień zdrowego żywienia' iii ... były takie luźniejsze lekcje iii ... wspólne drugie śniadanko ;] Ale nie zabrakło także kartkówek: z fizyki i z wos'u ;/, ale były bardzo łatwe. Wogóle było śmiesznie ;] , bo tak na nas działa WIOSNA! A po za tym musze Wam sie pochwalić: otóż dostałam dziś szósteczke z kartkówki z lektury : 'Zemsta' iii ... piąteczke z poprzedniej kartkówki z wos'u xD no i byłabym zapomniała szósteczke z pisma technicznego xD No jak na gimnazjum to reeewelka ;D Ale przechodząc do tematu tego wpisu:



przyjaciel na zawsze i na wieczność, który pomimo złego humoru, złej passy nie opuszcza nas. jest i będzie z nami na zawsze, poki śmierć nas nie rozłączy. pies - najlepszy przyjaciel człowieka.

Wiele sie słyszy o 'psach bohaterach' nie będę tutaj nic przywoływać, bo pewnie też dużo już wiecie, o zwierzętach, które po śmierci swojego pana potrafią siedzieć dniem i nocą nad jego grobem.Czy jakiegokolwiek człowieka stać by było na coś takiego. Albo drugi przykład : ratunek przed pożarem, utonięciem. Nie każdy jest gotów oddać za nas swoje życie tak jak jest to opisane w 'Pies, który jeździł koleją'. Pomimo swojego młodego wieku, w którym czytałam tę książkę, to na koniec po prostu sie popłakałam ` coś pięknego.
I jeszcze jeden plus pomiędzy przyjaźnią człowieka i psa. Rozumiemy sie bez słów, on zawsze nas wysłucha... <3
I jeszcze taka przykra anegtota, czasami działa to tylko w jedną stronę ;/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
po raz kolejny dziś, ale cooo xD Chciałam Was prosić o odwiedzenie bloga mojej przyjaciółki, bo widzę, że się sama nie zareklamuje, więc robię to za nią ;]] Jest, naprawdę b. fajny, to dopiero początek, ale zapowiada się świetnie ;p Odwiedźcie, zostawcie po sobie ślad a ona napewno sie odwdzięczy ;] A oto link : http://oliwiaa5.pinger.pl/
Ta druga sb dosyć radzi, ale też wrzucę linka :
kama152.pinger.pl
No to na dziś to już napewno tylee, więc dobranoc ;*
 

 
Przepraszam Was bardzo, bardzo,że tak długo nie było wpisu, ale nie miałam internetu. Masakra -,- Nie miałam połączenia ze światem przez 3 dni xD Jeśli chodzi o złą niespodziankę, to dowiedziałam sie czegoś co wstrząsnęło moim życiem ;/ Ale szczerze to ja jakoś zbyt szybko 'wybaczam' ludziom i tym dwum delikwentom odpuszczę, bo tak wgl. to chodzi o moich kolegów. Jeśli chodzi o zły nastrój to to zawdzięczam nawałowi nauki i gitara xD haha, dobra. to ja już może na tym zakończe ten 'fascynujący' wpis. Paaa ;*
A oto zakup tygodnia ;] Z tym,że ja mam szare.
 

 
Heej ;D Dziś dzień był, no taki przeciętny, z tym,że spędziłam w Kościele z pół dnia -,- Musiałam iść na spowiedź, na msze i na spotkanie z księdzem przed bierzmowaniem. No, ale na szczęście były ze mną moje koleżanki, więc nie umarłam z nudów ;* Żałuję tylko,że dziś nie było tak ciepło i słonecznie jak w dwa poprzednie dni ;/ No,ale przejdę do sedna sprawy - moich paznokci ;D Więc, dziś wieczorem b. mi sie nudziło i postanowiłam pomalować sb paznokcie nowym lakierkiem (mojej sis xD). I powiem Wam, że lakier świetny pomimo tego,że trzba nałożyć dwie warstwy ;] Ogólnie to ja gram na gitarze i nie bardzo są mi na rękę pomalowane paznokcie,ale stwierdziłam,że w ten weekend zrobię sobie swięto, a co - należy sie ;D Pewnie zadajecie sb pytanie dlaczego tylko w weekend,już odpowiadam : do szkoły nie możemy malować paznokci i siebie przy okazji. Co do paznokci, to sie dopasowywuje,ale z resztą to juz trudniej ;] No to na dziś to tyle. Dobranoc moje misiaczki, kolorowych snów i wgl takich fajnych ( jak ja mam xD ) iii ... życzę Wam ich spełnienia, bo ja bardzo bym chciała,żeby jedenz nich sie spełnił. Tylko,że to jest wbrew mnie, bo ... obiecałam sb co innego, lecz ... warto mieć nadzieje, pomimo tego,że jest matką głupców, ale nie można zapominać, ze ona zawsze umiera ostatnia.
`mówiłam już,że uwielbiam stare piosenki *,* ?
  • awatar un poco de suenos: sliczny kolor lakieru.:)
  • awatar Jak każdy, mam marzenia ♥ .: Faktycznie, śliczne paznokcie masz :) U mnie w szkole jest tak samo. Paznokci nie maluje, ale z tym drugim jest już gorzej u mnie :D Oo, miałam ostatnio taki piękny sen i baardzo bym chciała by się spełnił <3 choć to raczej niemożliwe ;)
  • awatar Friends♥: swietny blog zapraszamy do nas
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Omom, już jeest ciepło ;D Jejciuniu, jak ja sie ciesze ;] Wgl. wczoraj nie było wpisu, bo miałam taką zimową depreche - że ahh -,- Poźniej wyszłam na dwór i moje samopoczucie sie poprawiło ;]]Ale nie miałam już najmniejszej ochoty nic pisać - za co b. przepraszam ;* No, ale mniejsza o wczorajszy dzień, opowiem lepiej o dzisiejszym ;] Więc tak, byłam w szkole, jak zwykle zresztą;p Pisałam test z matmy xD Przyszłam do domu, dokształciłam sie na jutrzejszy dzień iiii ... poszłam na pierwszą tegoroczną przejażdżkę rowerową, poźniej robiłam zdjęcia, bo zawzięcie szukałam pierwszych oznaków wiosny ;]] A oto efekty :
 

 
zakochałam siee .. <3 ahh ta miłość, stwierdziłam,że nigdy mnie nie dopadnie, a tu masz ! tylko szkoda,że nie odwzajemniona ;p cóż, tak to już jest z miłoscią do przedmiotów, rzeczy ... kocham męskie perfumy *,* Lubię,jak chłopcy ładnie pachną =] Omom, do takich mogłabym przytulać sie wiecznie ... ;* a damskich perfum nienawidze, mdli mnie jak poczuje ich zapach -,-
 

 
Zazwyczaj do szkoły mam na 8.00, także wstaje tak koło 7. Idę odbyć poranną toaletę xD Poźniej sie ubieram, sprzątam pokój. Do rzadkości jadam śniadania, pomimo tego,iż wiem,że jest to najważniejszy posiłek. Ze szkoły wracam koło 14.00, czasami wcześniej. Poźniej jem obiadek, jeżeli wcześniej nie zrobił tego żaden z rodziców to karmie psa ;p Poźniej siadam do lekcji.Po ich odrobieniu siedze to przed komputerem, to gram na gitarze, to oglądam programy typu 'UkrytaPrawda'. Poźniej się pakuje, wymyślam sb ubranie na następny dzień, idę się myć,karmie pieska, poźniej się kłądę, a przy zasypianiu towarzyszy mi muzyka(zawsze)Dzień bez muzyki dniem straconym ;] Jeszcze takie małe 'dopowiedzenie'. Nauki nie traktuje jako jakiś ciężkich męczarni, po prostu podchodze do tego na luzie, gdyż wiem,że w przyszłości bd jej wiecej, a wykształcenie jest bardzo ważne w dalszym życiu.Tak całkiem serio to ja nawet lubie szkołe ;] Wiem,że możecie sie ze mną nie zgodzić, ale o gustach sie nie rozmawia ;]]
 

 
Więc jak mówi tytuł będzie o moim marzeniu.Mam takie marzenie, którym mogę się podzielić z Wami ;] Bardzo chciałabym odbyć podróż dookoła świata. Wychodzę z teg założenia, iż na świecie jest tyle ładnych miejsc,że warto je zobaczyć przed śmiercią, skoro mamy możliwość transportu i wgl. to czemu nie ? ;] Tajlandia, Indonezja,Skandynawia.... omom *,* Australia, Afryka ;]]

Przepraszam za lenistwo,jt dodam zdjęcia ;p
 

 
A więc tak, obiecywałam,że taki wpis pojawi sie na blogu. Już kiedyś dodałam wpis ' 6 strun ' o moim zamiłowaniu do gry na gitarze,także wiecie już,że jest to moją pasją, czy tam moim hobby. Tak jak jest napisane w 'o mnie' jestem Zosią-samosią, więc na gitarze także ucze sie grać sama. Moją następną pasją jest fotografia, lubie uchwycać, te piękne momenty, które już nie powrócą, a na zdjęciu pozostaną na zawsze. No i moją ostatnią pasją jest śpiew, bardzo chciałabym iść do X-factor'a, tylko jestem troszke za młoda ;/ Ale cóż zostaje mi jeszcze Mam Talent i Must be the music ;] Kto wie, może w następnych edycjach spróbuję swoich sił ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Tak, więc miała być notka o ulubionych:dodatkach,ubraniach. Wszystkie lubię,ale te, których zdjęcia tutaj widzicie mogłabym nosić codziennie ;p A w szczególności moje tregginsy, które ubóstwiam za ich wygodność ;] No to co następna notka to ... moje pasje, kto wie, jak mi się będzie nudzić to dodam może jeszcze dziś, ale nic nie obiecuje. Pozdrawiam Was bardzo cieplutko, bo na dworze bardzo,bardzo zimnoo ;/
 

 
Na zawsze i na wieczność... Pieniądze przemijają, uroda też kiedyś zniknie, miłość podobno zostaje na zawsze. Ale czy miłość to tylko uczucie kobiety do mężczyzny i na odwrót ? Nie, nie tylko, miłością obdarzamy i jesteśmy nią obdarowywani przez naszych przyjaciół, a posiadanie ich to największe bogactwo świata, to radość, uśmiech, a podobno śmiech to zdrowie, a co za tym idzie-wygląd. Czy przyjaźń nie jest lekiem na wszystko ? =] Dzięuje Wam za Waszą obecność, za te dobre i te gorsze chwile.Przyjaciół podobno poznaje się w biedzie, zgadzam się z tym w stu procentach ;] Oliwia, Kamila, Ania,Ola - dziękuje ;*


Wpisy, które pojawią się (w najbliższym czasie) na moim blogu :
-ulubione:dodatki,ubrania
-tag
-moje pasje
-rutyna mojego dnia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dzisiejszy dzień taki sobie był ... Nic szczególnego się nie wydarzyło, a szkoda, bo ostatnio brak mi wrażeń. Nic kompletnie mi sie nie chce. Nie napływa do mnie dawna mobilizacja, z przykrością stwierdzam, chyba sie starzeje, a dokładniej ujmując dorośleje. Doszłam do wniosku, że chyba nie mamy nad tym kontroli, kiedy stajemy sie starsi, bardziej doświadczeni. Ostatnio zauważyłam, że nie mam już takiego zapału, jak kiedyś. Nie cieszą mnie rzeczy, które dawniej sprawiały mi tyle frajdy. Najchętniej to zamulałabym w domu przed komputerem. Ale trudno taki czas, może na wiosne będzie lepiej. Duży wpływ ma też to, że nie mam bratniej duży, nie w tym sensie, że brak mi przyjaciół, mam ich wystarczająco i za ich obecność bardzo im dziękuje ;** Ale brak mi tej wyjątkowej osoby. Tak, ale zmierzając do sedna sprawy, chciałam zapowiedzieć, że w najbliższym czasie zrobie wpis o ubraniach, dodatkach, które uwielbiam i ich zakup był strzałem w dziesiątkę. Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i dziękuje za uwage i śledzenie moich wpisów ;]
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
DZIĘKUJĘ Wam Kochani za te 300 wejść =] i za 23 obserwacje ;] Liczę na to, że z czasem będzie więcej. Pozdrawiam Was cieplutko =)
 

 
Tak jak w tytule - wpis będzie właśnie o maseczce, domowej maseczce z drożdży ;p Dlaczego jest lekiem na wszystko ? A no właśnie, pomaga zwalczać pryszcze, nawilża i sprawia, że nasza skóra na twarzy jest gładka. Przepis- bardzo prosty: drożdże + mleko - tak na oko xD, nakładamy na buźke na około 20 min. A jeśli chcemy, żeby nasza skóra była bardzoej delikatna i nawilżona należy dodać kilka kropel oliwy z oliwek =] Lek na wszystko prawie za darmo ...
  • awatar Giciaxd: Raz sprobowalam i bylam faktycznie zadowolona ;)
  • awatar Zakchana: kiedyś słyszałam o tym, ale nie wypróbowałam . może teraz spróbuję :D
  • awatar W Poszukiwaniu Drogi... - Anddy: Świetny blog. Będę wpadać częściej. Zapraszam również do mnie. Trzymaj się cieplutko kochana!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dzisiejszy dzień, jak każdy inny. Ale za to jest co świętować - dzień singla xD łuuuhuu ;D
Fakty:
-lubię męskie bluzy i męskie perfumy
-gdy mam do wyboru sok, lub wode wybieram wode
-zawsze mam zimne dłonie ;D
-uwielbiam za duże koszulki ;]p
-nadużywam znaku 'xD'
-chciałabym być wampirem xD no może nie w stopniu takim dosłownym, ale chciałabym mieć ich moce.

A tak wgl jutro idę na 'pseudo impreze' xDD I na pewno zjawi się na blogu OOTD ;D

A teraz takie pytanko, podoba Wam sie ta stylówka ? W szczególności pytam o buty, które wzbudzają mieszane uczucia.
  • awatar Empty Cage: super blog :)życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu :* również zapraszam do mnie jeśli się spodoba śmiało dodaj do obserwowanych czy znajomych :)
  • awatar No cry...: Po pierwsze ręce to też mam zawsze lodowate ;) Po drugie buty fajne, modne są ostatnio Zapraszam do mnie
  • awatar sunshine <3: takie buty sa teraz modne bardzo modne :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Jutro Walentynki jejej -,- Święto wariatów xD Ja tam nie obchodzę Walentynek. Dzień, jak dzień. Nie wiem, może inaczej będę mówiła jak sie zakocham, zakocham z odwzajemnieniem ;p Póki co nie ma w kim ;p A przede wszystkim się na to nie zanosi ;D
`'Bo przyjaźń to więcej niż miłość'
  • awatar Kunda :*****: Zgadzam się z Tobą lubię to.
  • awatar Kate ♥♥♥: Bardzo sympatyczny blog ♥.♥.♥ Zgadzam się z tobą :D
  • awatar Pasionatka*-*: aneciadiy.pinger.pl/m/16782121 ZAPRASZAM NA KONKURS ORGANIZOWANY PRZEZ MNIE. Nagroda to niespodzianka . Dziś się miał skończyć ale jeszcze nie wiem czy dziś więc zapraszam na niego ciebie może to ty wygrasz zapraszam ...i sorry.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
W życiu wszystko ma swój zmierzch. Tylko noc kończy się świtem...
 

 

Aaa dziś miałam b.fajny dzień ;D Jutro idę z moimi koleżankami na sesyjkę ;D Niestety jedna jest chora ;/ A w czwartek czeka mnie wycieczka do teatru *,* na jakąś komedię, ciekawa jestem bardzo ... Sama interesuje się grą aktorską i nie powiem chciałabym pojść do szkoły teatralnej, ale nwm czy to zawód z przyszłością. Ale mam już takie koło awaryjne, a nawet dwa ;]] A tak wgl. to co u Was słychać ;p

Ps. Zadawajcie pytania na www.nilka99@interia.pl ;] Z góry dziękuję ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
'Emigrowałem z objęć Twych nad ranem,
Dzień mnie wyganiał, nocą znów wracałem,
Dane nam było, słońca zaćmienie,
Następne będzie, może za sto lat.'

Miałam zapomnieć, ale się nie da ;/ Gdy tylko sobie przypomne ... Brakuje mi tych wspólnych rozmów. Obiecałam sobie, że nigdy już nie będę przez nikogo płakać ... Widać, że nie dotrzymam tego ..
Lubię stare piosenki, mają w sobie to coś, przemawiają do ludzi ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›